Baju dari surat khabar





kreatif dan cantik kan dress ni. agak-agak ada tak yang berani nak pakai baju camni. kalau korang dibayar untuk pakai jalan-jalan kat KL nak tak?

kalau cuaca cam kat Malaysia jangan la berani sangat nak pakai baju ni. cuaca kat Malaysia ni panas dan lembap sepanjang tahun. bila-bila masa je boleh hujan. 

cuba la bayangkan korang tengah tunggu bas ke teksi ke kat tepi jalan dengan berpakaian sebegini. tetiba hujan lebat turun. korang basah kuyup. apa yang akan terjadi kat baju tu. 

cuba la bereksperimen kat rumah. basahkan suratkhabar, pegang bahagian tepi, pastu angkat. memang hancur suratkhabar tu. pastu apa jadi masa korang pakai suratkhabar yang basah tadi tu.. pikir la sendiri.. huehue..

No comments: