ayam dan babi

aku tengok banyak gak orang cerita pasal blog ayam dan babi tu.

dulu aku pun layan gak blog tu. lukisan dia takde la cantik sangat. macam kain buruk je.

tapi sekarang aku dah malas nak layan. naik menyampah pulak.

sebab blog tu dah memang betul betul macam babi.

Kene tukar chatbox

Semenjak bermulanya tahun baru 2012 ni, shoutmix telah pun memulakan perancangan mereka untuk mengenakan bayaran ke atas penggunaan kotak shoutmix itu sendiri. diorang kata kos semakin tinggi jadi terpaksa mengenakan bayaran.

diorang ingat ada satu je kotak chat kat atas muka bumi ni. banyak lagi yang free la.

jadi atas dasar rasa malas aku untuk menukar nye kepada kotak chat yang baru, aku rasa biarlah dulu kosong kat ruangan chatbox tu. kalau ada pape hal seperti nak blogwalking ke, nak ziarah ke, kalau nak tinggalkan kesan kedatangan anda ke blog aku ni boleh la penuhkan ruangan komen yang ada kat sini.

jangan malu dan jangan segan. aku tak mengenakan sebarang bayaran ke atas penggunaan ruangan komen ni macam shoutmix tu.

sekian buat waktu ini. majulah harimau malaya untuk negara.

Azam tahun baru 2012

Selamat tinggal tahun 2011.

Selamat datang tahun baru 2012.

Tahun yang dikatakan akan terjadinya kiamat oleh puak mayan.

Apa azam tahun baru korang semua? yang tahun lepas punya azam dah tercapai ke belum?

Buat lah apa yang korang rasa nak buat.

Ada yang bertanya. Apa pulak azam aku tahun 2012 ni?

ahh malas lah nak pikir. yang lepas lepas pun tak setel lagi.