Kene tukar chatbox

Semenjak bermulanya tahun baru 2012 ni, shoutmix telah pun memulakan perancangan mereka untuk mengenakan bayaran ke atas penggunaan kotak shoutmix itu sendiri. diorang kata kos semakin tinggi jadi terpaksa mengenakan bayaran.

diorang ingat ada satu je kotak chat kat atas muka bumi ni. banyak lagi yang free la.

jadi atas dasar rasa malas aku untuk menukar nye kepada kotak chat yang baru, aku rasa biarlah dulu kosong kat ruangan chatbox tu. kalau ada pape hal seperti nak blogwalking ke, nak ziarah ke, kalau nak tinggalkan kesan kedatangan anda ke blog aku ni boleh la penuhkan ruangan komen yang ada kat sini.

jangan malu dan jangan segan. aku tak mengenakan sebarang bayaran ke atas penggunaan ruangan komen ni macam shoutmix tu.

sekian buat waktu ini. majulah harimau malaya untuk negara.

1 comment:

hamzah ian said...

betul2.. kalau kena byr kita buang aje, free byk lg.. haha