Chatbox dah tukar

selepas hampir 4 bulan aku biarkan kosong ruangan chatbox ni, hari ni aku dah letakkan satu chatbox yang baru.  bukan apa, saje je nak bagi orang yang datang sini untuk sembang sembang.  macam sunyi pulak blog aku ni tengok xde tempat nak berborak. 


walaupun berborak tu hanya kat kedai mamak je yang paling sesuai dan kelihatan ranggi.  macam bebudak Uitm shah alam tu.  lepak ramai ramai kat kedai mamak hakeem sampai larut malam buang duit ptptn dengan main ipad dan galaxy tab baru.  nampak cool dan bergaya di samping suasana yang bingit dengan pekerja mamak tu berbual sesama sendiri nampak macam bergaduh.  tapi aku tau hati diorang suci dan murni.


entah hape aku merepek pun aku tak tau.  makan ubat batuk memang membuat otak bergerak cergas dengan corak pemikiran ala ala albert einstein yahudi.  walaupun aku tak kenal sape albert einstein tu tapi aku tau dia xde la sebijak mana pun.  orang orang keliling dia je yang melebih lebih.


ahh sudah la. makin lama makin jauh aku menyimpang.


nanti nanti la aku menaip lagi.