Makan Mahal ke?

Aku ni jenis jarang makan tengahari. Hari ni boleh pulak terasa nak makan. Aku gi kedai mamak pekena nasi kandar lauk ikan. Bahagian ekor memang peberet aku la kan.

Time makan ane tu letak bil atas meja. Aku buat derk.

Dah habis makan nak gi basuh tangan aku tengok bil dulu. Hambek kau nasik lauk ikan dengan sayur kobis sampai rm11. Campur air suam doposen.

Tekene aku.
sesudah kekenyangan

Percubaan pertama

Aku post ni dari apps blogger yang baru aku install kat henfon.

Kita tengok hasilnye macamane nanti. Kalau menjadi aku terus guna. Kalau tak menjadi aku akan uninstall menatang ni.

Tunggu ye.