Pages

Gadis Jingga Di Awan

Semalam dlm cite Awan Dania ade sorang FA ni sebok berblogging. Dok cite hal kt tmpt keje. Sekali blog die leh kantoi sampai ke management firefly. Konon2 ni management betul la. Dalam blog tu lak ade kutuk bos kt tmpt keje die. Ape lagi senior FA si safura (sape ntah nama betul die tp yg aku tau die exwife eddie lentok) tu suruh la dak2 opis tu carik sapa empunya blog tu yg kononnya boleh menjatuhkan imej kompeni. Tah cemane diorg leh carik pon aku xtau. Konon hebat la bole jumpe. Kaji punya kaji sekali FA die daa. Abih la FA tu kene panggil ngan safura tu terus la terjadi soaljawab. Dan tetiba je si FA blogger tu keluar dr opis sambil mengalirkan air idung. Sbb aku nampak idung die je berair, mata xde air pun. Dan safura pun tetiba sedih sambil call kwn die tah sape namanya jgn tanye eh nak ajak jumpe sbb she needs someone to talk to.

Dan baru jap td aku carik la blog dak gadis jingga tu. aku ingatkan tetipu je rupenye blog tu mmg ade la. dan yg paling lucu sekali ada followers. ramai lak tu. rase cam x berakal lak diorg ni. tu kan blog untuk cerita tu je. last update pon bulan oktober lepas dan ade 4 post je. komen jgn ckp la. beratus. sungguh org melayu ni mudah terpedaya. ape kaitan nye korg pikir le sendiri ye.

Ada yg nak tgk ke blog tu? nih tgk kt sini gadis-jingga.blogspot.com

No comments: