Pages

x best

arini dengan rasminye aku demam. x ingat lak aku bile kali terakhir aku demam. tapi agak lama gakla. tp ade satu yg x best nye bile aku rase mata belah kiri ni cam gatal2 dan merah sikit. ni mesti bejangkit dengan member aku. die duk sebelah aku kat opis. aku penah tgk kat cite bersiri House tu yg penyakit yg dikatakan berjangkit ni sebenarnye semua dlm minda kita. bile kita pikirkan sgt yg kita akan kene jangkitan tu secara automatiknye kita boleh terkene jangkitan tu. tapi bila kita x pikirkan sgt dan buat x tau je mesti kita x kene. situasi ini dinamakan 'Mind Over Body'. dan mungkin aku terlalu kerap memikirkan yg aku akan terkene jangkitan nye dan sekarang ni akibatnye mata aku merah. kalau menjelang tengahari ni kemerahan ni x hilang, secara automatiknye jugak aku akan amik mc pd hari isnin ni sbb aku kalau sakit mata paling kurang 3-4 hari. mc x bergaji lak tu. adeii...

No comments: