Pages

Nuffnang or Adsense?

Pada awalnya aku memutuskan untuk memilih Google Adsense untuk diletakkan ke dalam blog aku ni.
Tapi selepas beberapa cubaan untuk memasang kod adsense ke dlm blog ini gagal, walaupun selepas menonton tutorial video yg disediakan. Kemudian aku memilih nuffnang sebagai cubaan yg ke 2 untuk memasang iklan di blog ni. Tanpa ilmu yg mencukupi sebab aku malas nak surf ke mana-mana website untuk belajar pasal bende ni, aku cuba juga paste kan kod nuffnang melalui sistem 'try & error'. Berapa kali error message yg keluar jgn la tanya. Dan akhirnya walla tersergam indah kat belah atas tu. Lepas ni aku nak pasang kod utk skycraper lak. Bilakah masanya? Tunggu je la sebab aku jarang online.

Moral of the story- banyakkan la membaca & melayari web yg berkaitan.

No comments: