Tribute to Michael Jackson

Aku pun x tau kenape setiap kali berita mengenai Mikael dikeluarkan, aku terasa sebak. Setiap kali videoklip ditayangkan rasa cam nak mengalir je air mata ni. Bukan le aku minat tahap dewa cuma minat biasa je. Tapi ade sesuatu yg sangat menusuk hati aku. X dapat aku pastikan. Aku sangat-sangat menunggu kemunculan beliau yang terakhir melalui konsert tour yg x dpt dilakukan. Dari iklan ini aku dpt rase betapa ini merupakan sesuatu yg ditunggu oleh berjuta peminatnya.



Post kali ini adalah khas untuk Mikael atau lebih dikenali sebagai Michael Jackson. Aku akan letakkan beberapa videoklip yg hits yg sgt2 aku minati.





Video mengenai rehearsal untuk konsert terakhir



Ghost









Smooth Criminal



Tolong jgn contohi beliau



They Don't Really Care About Us



Moonwalk



Billy Jean



She's Out Of My Life-lagu balada yg paling disukai MJ



Ini sebahagian sahaja yg dpt aku tunjukkan. Akan aku tambah dari masa ke masa jika berkesempatan. Yang aku terkilan sangat tu dia tak dapat bertemu dengan Ramadhan nye yg pertama sebagai seorang Muslim. Tapi yg pasti dia pergi ketika berada dalam Islam.
Rest In Peace Michael Jackson a.k.a Mikaeel. May Allah Bless U.

No comments: